Czy popełniasz błędy podczas pozycjonowania?

media-click-wrocław-audyt-seo-2

Przygotowując stronę internetową do pozycjonowania, należy przejść przez pewien cykl przygotowań. Co robić, by nie popełnić typowych błędów? Jakie zatem należy podjąć działania, by podjąć pierwsze kroki w długiej drodze do wysokiej pozycji serwisu.

1. Na początek ocena.
Żeby wiedzieć, ile pracy zostało do wykonania, na początku należy ocenić pozycje wyjściowe strony. posiadając zestaw fraz kluczowych, można wyszukiwarce przeprowadzić badanie dla poszczególnych słów i odnotować realną pozycję.

2. Kolejny krok to badanie.
Fachowcy mówią audyt. Na czym polega? Na gruntownym przeglądzie wszystkich elementów serwisu i obiektywnej ich ocenie. Pozwala znaleźć słabe strony i w efekcie zapanować nad nimi. Wyniki audytu przeprowadzający go analityk przedstawia w pokontrolnym raporcie. Używa się go jako bazy i odniesienia w późniejszej pracy z serwisem.

3. Co to jest optymalizacja?
Jest to ciągły proces, w którym czyni się zabiegi o podwyższenie lub utrzymanie zdobytej pozycji portalu. Proces jest ciągły ze względu na konkurencję, która podejmuje działania, by wyprzedzić nas na drodze do szczytów list wyszukiwania. Drugim powodem są ciągłe zmiany technologii, dające możliwość ulepszań. Optymalizacja nie ma końca.

4. Zawartość serwisu.
Na pozycjonowanie ma wpływ, to co znajduje się wewnątrz kodu HTML i jest wyświetlane jako treść. Środowisko Web Designerów ukuło na to zjawisko określenie content marketing, czy marketing treści. Oznacza to po prostu, że przekaz musi być rzeczowy i akceptowany przez odbiorcę. Nieakceptowanie wielu treści pochodzących z internetu objawia się na przykład wzmożoną sprzedażą programów do blokowania niechcianych reklam. Odchodzi się więc od reklamy narzucającej się w każdej chwili i zachowującej się jak nachalny sprzedawca z warzywniaka, na rzecz merytorycznej treści. Optymalizacja stron internetowych zajmuje się więc tekstami prezentowanymi użytkownikom. Analizuje ich treść, stylistykę, poprawność językową i odniesienia do słów kluczowych.

5. Key words.
Frazy kluczowe są ważnymi elementami, dzięki którym możliwe jest skuteczne pozycjonowanie i optymalizacja. Muszą znajdować się w tekstach w formie, jaką stosują użytkownicy internetu. Łatwo je zlokalizować stosując do tego przeglądarkę i wpisując propozycje słów z danej tematyki. Słowa kluczowe muszą być umieszczone w tekstach w naturalny sposób i w naturalnym rozkładzie. Znaczy to, że zdania budowane przy ich pomocy muszą być napisane gramatycznie zgodnie z zasadami języka, a ich stylistyka powinna zachęcać czytelników do przeczytania. Ważna jest też ich ilość i pozycje w tekście.

6. Opracowanie graficzne.
Do zawartości serwisu wlicza się również grafikę. Ona to bowiem może w wydatny sposób zaważyć na szybkości ładowania strony w wyszukiwarce. należy dbać o to, by nie była zbyt ciężka. Przeładowanie grafiki odnosi się do jej jakości, jak również do rozmiarów. często poza obszarem widocznym na ekranie monitora kryje się reszta niewykadrowanego zdjęcia. wszystkie te niepotrzebne dane zajmują miejsce na serwerze i zmuszają program do przetwarzania niepotrzebnej ilości kilobajtów. Po usunięciu niepotrzebnego balastu testy szybkości ładowania pokazują dobitnie zauważalną różnicę. Właściwa optymalizacja i pozycjonowanie przykłada wielką wagę do plików graficznych. Ich wielkości, technologii i rozszerzeń.

7. Komunikacja wewnętrzna.
To po prostu odnośniki umieszczone zwykle w menu portalu. Dzięki nim strony internetowe nie muszą być prezentowane w jednej odsłonie. Jak kanały teleportacyjne ze znanego serialu science fiction przenoszą odbiorców w każdy zakamarek portalu. Menu powinno być zorganizowane w ten sposób, by w dwóch maksymalnie trzech skokach dosięgnąć poszukiwanej informacji. Należy zatem unikać stron bez treści lub w budowie, a puste przyciski menu usuwać. W zamian zaleca się umieszczać informacje o planowanych rozbudowach i zmianach w strukturze serwisu. Nic tak nie zniechęca internautów, jak ślepe uliczki w strukturze strony www.

Media Click

ul. Aleksandra Ostrowskiego 30
53-238 Wrocław
Tel. 71 757 58 15
Tel. kom. 601 774 553
Jak się robi audyt SEO? Naucz się na https://mediaclick.pl/.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *